Szwedzki oddział najbardziej popularnej sieci barów szybkiej obsługi, firmy McDonald’s postanowił zaangażować się w scenę e-sportową. Logo firmy pojawi się między innymi na jednym z turniejów.
Jeżeli chodzi o turniejową stronę, szwedzki oddział firmy McDonald’s postanowiła zostać oficjalnym sponsorem zawodów Fragbite Masters.
Jak mówi Kajsa Dahlberg Head of Digital Engagement :
Firma McDonald’s cieszy się z okazji bycia częścią takiej imprezy jak Fragbite Masters. Przede wszystkim z racji, że wielu czytelników tego serwisu brało udział w naszej kampanii MyBurger. Esport to naprawdę coś wielkiego, nie możemy się doczekać współpracy w przyszłości.
To jeszcze nie wszystkie nowości. Jeden z fanów szwedzkiej drużyny e-sportowej Ninjas in Pyjamas wygrał konkurs organizowany przez tamtejszy oddział McDonald’s, w którym nagrodą była możliwość nazwania nowego burgera. Fan zdecydował nadać nową nazwę McNiP.
Dobry koncern, pasujący do większości graczy e-sportowych…
+1