Kolejna porcja odpowiedzi odnośnie zmian w World of Tanks. Czego tym razem możemy się dowiedzieć ?

8

Lista odpowiedz tym razem również pokaźna.

  •  pojazdy kołowe nie zostaną wprowadzone do gry
  • chowając się za fragmentami zniszczonych budynków, nie ukryjesz swojej sylwetki (kolorowa otoczka)
  • będzie można strącać z wieży zamontowane na niej KM
  • w BH „Kursk” będzie można użyć zwykłej pantery VII tieru
  • wieża po odpadnięciu prawdopodobnie stanie się niezniszczalna, ale prawdy dowiemy się dopiero na teście
  • spadające gruzy nie będą uszkadzać czołgów, a przynajmniej w pierwszym teście nowej fizyki
  • nowego okna ustawień graficznych
  • nie będzie można osobno zapisywać do pliku swoich ustawień graficznych
  • „dynamiczna rozdzielczość” w nowym oknie ustawień graficznym bazuje na zmianie rozdzielczości obrazów 3D przy zachowaniu takiej stałem rozdzielczości GUI (czyli np. interfejs jest w rozdzielczości 1920×1080, podczas gdy podłoże jest w rozdzielczości 800×600)
  • WG nie ma zamiaru ujawniać parametrów zawieszeń
  • Havok będzie używać pozostałych rdzeni procesora, o ile takie gracz będzie posiadać w swoim komputerze
  • Storm potwierdza, że pojawi się sowiecki wysoko tierowy prem MT
  • zmodyfikowana Prochorówka nie pojawi się w 9.0
  • duże odłamki zniszczonych budynków nie zapewnią nam osłony
  • przyczepność czołgu przy wjeżdżaniu pod górę będzie zależeć od wielu czynników, takich jak np. kąt podjazdu, czy rodzaj terenu
  • Jagdtiger 8,8 nie dostanie opcjonalnego zawieszenia Porsche
  • Sturmtiger nie pojawi się w tym roku
  • po zmianie fizyki skille będą wpływać na ruch czołgu tak samo, jak obecnie